vrijdag 19 oktober 2012

Technische problemen bij Simpel

Technische problemen bij Simpel
10/19/2012
Simpel, onderdeel van T-Mobile, kampt met technische problemen. Zo lukt het Simpel al maanden niet bepaalde groepen klanten op het netwerk aan te sluiten, schrijft de Teelgraaf. De problemen doen zich voor bij het aansluiten van nieuwe klanten en bij het overzetten van klanten met nummerbehoud...
MTTM Group neemt activiteiten Greetinq over
10/19/2012
MTTM Group heeft de activiteiten van voicemaildienst Greetinq overgenomen. Greetinq, opgericht in 2009, is een voicemaildienst die de mogelijkheid biedt een persoonlijke begroeting in te stellen voor bellers. Greetinq blijft bestaan in zijn huidige vorm en zal in eerste instantie als aparte dienst van de MTTM Group worden gepositioneerd...
Operators kampen met tekorten iPhone 5
10/19/2012
Nederlandse providers krijgen veel minder exemplaren van de iPhone 5 geleverd dan ze verwacht hadden. De levertijd loopt daarom op, schrijft Nu.nl. Zowel KPN als Vodafone bevestigen de problemen rond de levering van de smartphone. Vodafone kreeg onlangs 600 iPhones binnen terwijl de operator had...
Telenet besteedt e-servicesdivisie uit aan Cegeka
10/19/2012
Telenet heeft zijn e-servicesafdeling uitbesteed aan Cegeka. De divisie telt 40 à 50 externe contracters waaronder Java-, PHP- en Drupal-specialisten. Het zou gaan om een driejarig contract ter waarde van ongeveer 15 miljoen euro, meldt Datanews.

telefoon inleveren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten