zondag 28 april 2013

computer kopen

computer kopen
04/28/2013
Weet iemand ook waar ik een computer met Windows 7 nog kan kopen.
Moet ik nog betalen?
04/28/2013
Graag wil ik weten als ik nog moet betalen voor de volgende kosten. Bij een kinderdagverblijf, heb ik schulden opgebouwd door het niet nakomen van mijn maandelijkse betalingsverplichtingen. Dit is vervolgens via een incassobureau geregeld met een betalingsregeling. Nou is er vorig week bekend gemaakt dat de kinderdagverblijf per direct moet sluiten van de gemeente, omdat er herhaaldelijk een groot aantal overtredingen van de Wet kinderopvang en kwaliteitseisen peuterspeelzalen werd vastgesteld. Aan de eisen voor veiligheid werd niet voldaan en er ontbraken verklaringen omtrent gedrag van de medewerkers. Nu is mijn vraag, moet ik deze eigenaar nog door blijven betalen of niet? Aangezien dit persoon zich niet aan de regels heeft gehouden en dus hierdoor geen betrouwbare dienst heeft verleend. Hopende op reacties, Nocilla
watertoevoer hogedrukreiniger
04/28/2013
Beste, Halve tuin is gedaan met de Hogedrukreiniger en nu wilde ik vanmiddag aan het tweede deel beginnen en de hogedrukreiniger verloor veel water bij de aansluiting met de tuinslang, ik heb wel druk en kan ook *hogedrukken* maar het water spuit eruit daar waar de tuinslang de reiniger ingaat,ik heb de tuinslang weer aangesloten op zijn eigen pistooltje en dat was waterdicht,de aansluiting van de hogedrukreiniger is dus niet goed meer, het is al een oudje,is er een truukje (bv iets van plakband ofzo om de aansluiting van de reiniger deaaien), om het geheel toch weer waterdicht te maken?
Vakantiereis anuleren
04/28/2013
ik heb een reis geboekt bij Tour Well reizen uit Bellingwolde voor ons 55 jarig huwlijk voor 8 personen. de folders kregen we pas toen de reis al was geboekt. in de folder die ik heb gehad stonden hele andere voorwaarden dan dat was afgesproken, toen ik daar over belde was men onverbiddelijk en moest ik als ik dat wilde bijbetalen. mijn dochter heeft op internet gekeken en daar wordt gesteld dat het oplichters zijn. ik heb natuurlijk gebeld met Tour Well maar zij zeggen dat de reis gewoon doorgaat. omdat ik het nu niet meer vertrouw heb ik de reis maar geanuleerd . nu steld Tourwell dat ik 15% annuleringskosten moet betalen. maar als het echt oplichters zijn ben ik dat niet van plan. bovendien heb ik al 120 euro aanbetaald. ik zou graag willen weten hoe dat nu zit? met vriendelijke groeten Annie Doms

mobiel verkopen mobiel inleveren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten