zondag 28 april 2013

zelfbouwers worden stilgelegd door gemeente

zelfbouwers worden stilgelegd door gemeente
04/28/2013
beste medewerkers, Ik heb op 27 september 2012 een bouwkavel gekocht in gemeente tilburg. In december 2012 hebben wij hiervoor een bouwaanvraag gedaan. Deze hebben ze laten liggen tot januari 2013. En vanaf januari blijkt dat er een ander bestemmingsplan komt. Vandaar dat ze dit dus hebben laten wachten. Nu mag er ineens niks goedgekeurd worden tot 24 juni 2013 zolang het nieuwe bestemmingsplan niet goedgekeurd is. Onze tekeningen hebben wij laten voortoetsen door welstanden en zijn gekeurd maar mogen nu dus niets vanwege wijziging van het bestemmingsplan dat er nu ligt. Na 24 juni zou het wel mogen wordt ons door de gemeente verteld. Maar vanwege een formaliteit leggen ze nu dus alles stil voor alle zelfbouwers. Dus wie houd de economie niet draaiende? Niet de zelfbouwers die allemaal bouwrente van de grond oplopen etc en niks met hun grond mogen. Overigens is de gemeente wel bereid om de leges kosten te rekenen terwijl ze geen vergunning kunnen geven. Ook rare situatie want wil ze betalen als ze iets gaan doen. Deze week heb ik ook de WOZ belasting aangekregen van ons grasveld. En ook dat liegt er niet om. Ga ook bezwaar aantekenen want bouwgrond is het niet, door schuld van de gemeente. Erg balen want nu is het mooi weer en nu mogen en kunnen we niks. De bouwvakkers zitten om werk verlegen en de gemeente houd vast vakantie van jan tot juli. We zaten echt te hopen op 24 juni en nu deze week hebben we te horen gekregen dat er "beheersverordering opgelegd hebben. En dat 24 juni ook niet gehaald gaat worden. Dus wij wachten vanaf december tot waarschijnlijk augustus oktober (als we dat al halen) tot we hopelijk mogen beginnen. En dan is het slecht weer en staat heel de bouw bij alle zelfbouwer stil. Vind het belachelijk,, dat iedereen in recessie is, wij willen super graag en worden op werkelijk alle manieren tegengewerkt. De gemeente doet niks, om ons ook maar beetje te helpen dus aan wie ligt die recessie nu eigenlijk??? Is het mogelijk dat jullie hier eens aandacht aan besteden om zo de boel eens wakker te schudden daar.
Kan niet inloggen
04/28/2013
Ik word gek va deze kassa site. Ik kan niet inloggen bij vraag en antwoord. De hele dag al niet. Met geen enkele browser. Chrome,Iron, Slimbrowser, IE10, Metro- of desktopstyle... Nieuwe inlognaam aanmaken lukt wel, activeren, maar vervolgens niet inloggen. Ook na verversen met F5 werkt niet. Blijkbaar kan ik wel een nieuwe vraag opstarten, maar geen reactie geven op bestaande vragen. Blijft maar vragen om in te loggen.....
rekening mondhygieniste
04/28/2013
In december heb ik een behandeling gehad bij mijn tandarts, had ook een afspraak bij de mondhygiëniste maar die was er toen niet en de tandarts wilde het zelf niet doen. Ik kon wel in februari komen en ze zouden de rekening dan bij december doen. ging hiermee akkoord (aangezien ik dit jaar geen tandverzekering meer heb) Toch kreeg ik nu een rekening van € 12.10 euro. met de vermelding MO1 preventieve voorlichting en/of instructie Ik vind dit een grof schandaal dat Centrum Mondzorg Venray dit in rekening durft te brengen. Als je behandeld word en ze geven je een tip hoe je de tanden beter kunt verzorgen met nieuwere producten of andere borsteltjes en je krijgt daar dan nog een rekening van vind ik een grof schandaal of zie ik dat verkeerd???
Vochtbestrijding huis
04/28/2013
Kan iemand zijn ervaring delen met het Schrijver anti vochtsysteem voor gebouwen ? Deze vraag was reeds eerder gesteld door Kleuver in nov. 2011, maar geen reactie is bekend.

toestel verkopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten