zondag 28 april 2013

Nederlandse hacker werkte vanuit busje in Spanje

Nederlandse hacker werkte vanuit busje in Spanje
04/28/2013
De 35-jarige Nederlander Sven Olaf K., die verdacht wordt van zware DDoS-aanvallen op het anti-spam bedrijf Spamhaus, reed door Spanje met een speciaal geprepareerd busje dat was uitgerust met computers en antennes om frequenties te scannen.
Google koopt nieuwsleverancier Wavii
04/28/2013
Google heeft voor een geschatte 30 miljoen dollar (23 miljoen euro) de internetnieuwsleverancier Wavii overgenomen. Dat meldde de BBC zondag, na eerdere berichten op nieuwssites als AllThingsD.
laminaat glad
04/28/2013
We hebben nieuw laminaat gekocht en nu is het superglad, heeft iemand tips om het wat stroever te maken?
Welke kan weg...welke moet blijven.
04/28/2013
Beste experts, Ik heb op mijn computer de volgende gratis beveiligingsbestandjes staan: Microsoft security essentials/MalwarebytesAnti-Malware/SUPERAntiSpyware Free Edition/Emsisoft Anti-Malware.Verder heb ik er op staan:Windows Defender/CCleaner/Advanced Systemcare/Glary Utilities. Met dit alles ben ik dagelijks ongeveer 1,5 uur kwijt om alles te updaten...eerlijk gezegt ben ik daar zo langzamerhand wel een beetje klaar mee. Kunnen jullie mij vertellen welke bestandjes ik ZEKER moet laten staan om toch goed beschermd te zijn,en welke ik met een gerust hart kan verwijderen,zodat ik wat eerder klaar ben.Mijn systeem is Microsoft Windows XP Home Edition Versie 2002 Service Pack 3. Alvast bedankt voor de reacties! Met vriendelijk groet, Elgaotico

toestel verkopen telefoon toestel verkopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten